Працевлаштування медиків із числа внутрішньо переміщених осіб

13 червня 2022
726
Спеціальності :
Резюме

МОЗ врегульовано норми працевлаштування медичних працівників, які через повномасштабну війну втратили можливість працювати за основним місцем роботи

Внаслідок воєнної агресії рф багато медиків втратили свої робочі місця та вимушені шукати нові можливості для працевлаштування в безпечніших регіонах.

Міністерство охорони здоров’я України врегулювало норми працевлаштування медпрацівників, які через повномасштабну війну втратили можливість працювати за основним місцем роботи, у медичні заклади інших регіонів України для надання медичних послуг населенню.

Звертаємо увагу, що мова йде про питання тимчасового залучення медиків із числа внутрішньо переміщених осіб у заклади охорони здоров’я, яке врегульовано наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.03.2022 р. № 414 «Про облік та табелювання медичних працівників, які надають медичну допомогу поза основним місцем роботи в період воєнного стану на території України».

Порядок працевлаштування в іншому закладі охорони здоров’я

Порядок працевлаштування в іншому закладі охорони здоров’я для внутрішньо переміщених медичних працівників такий самий, як і в разі звичайного працевлаштування. Тобто медик має подати пакет документів, що складається з:

  • паспорта або ID-картки — документа, що засвідчує особу;
  • ідентифікаційного номера;
  • документа, що підтверджує освіту та професійну кваліфікацію (диплом, сертифікат лікаря-спеціаліста, посвідчення про кваліфікаційну категорію);
  • документа, що підтверджує професійний стаж (трудова книжка);
  • заяви з проханням про прийняття на роботу.

За наявності кандидат може також подати інші додаткові документи.

Під час війни, якщо особа загубила документи або якщо немає можливості їх забрати/отримати, то відповідно до ст. 14-1 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», що містить безконтактний електронний носій (ID-картка), та паспорт громадянина України для виїзду за кордон, які сформовані у сервісі «Дія», мають таку ж юридичну силу, що й звичайні паперові оригінали. Тому у разі втрати паспорта варто використовувати мобільний застосунок «Дія».

Подати документи на оформлення ID-картки та закордонного паспорта, а також відновити втрачені документи можна в центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Крім того, з 15 березня 2022 р. паспортні послуги знову доступні в підрозділах Державної міграційної служби, які знаходяться в безпечних районах, де не ведуться активні бойові дії. Підрозділи Державної міграційної служби відновлюють роботу з прийому та надання адміністративних послуг, зокрема документів для оформлення ID-картки, закордонного паспорта громадянина України, посвідок на постійне та тимчасове проживання.

Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.

Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами moz.gov.ua