Протягом півтора місяця роботи контакт-центру МОЗ України із протидії коронавірусній хворобі COVID-19 зафіксовано та опрацьовано понад 94 тис. звернень. Про це заявив заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Ярослав Кучер.
«Нам важливо почути кожного українця, який стикнувся з тією чи іншою проблемою. З цією метою був організований контакт-центр із протидії поширенню COVID-19. Протягом короткого періоду роботи контакт-центру 150 операторів надали допомогу понад 94 тис. громадян, що свідчить про ефективну систему зв’язку громадян та держави», — повідомив Я. Кучер.
Зазначимо, що найактуальнішими є звернення щодо питань діагностики, амбулаторного лікування, безкоштовних та платних тестувань, порядку проходження самоізоляції, підписання декларацій.
«Також впроваджено в тестовому режимі опцію залишення запиту на виїзд мобільної бригади через контакт-центр. На запит наших громадян уже відбулося 1105 виїздів. Разом із тим наголошую на тому, що оператори контакт-центру лише фіксують запити на виїзд бригад. Фахове рішення щодо реальної необхідності такого виїзду приймають медичні працівники», — додав Я. Кучер.
Заступник міністра також зазначив, що найбільш якісно та своєчасно запити громадян опрацьовують у Вінницькій, Волинській, Луганській, Житомирській та Хмельницькій областях. Водночас найменша частка опрацьованих звернень у місті Києві, Донецькій, Сумській та Київській областях.
Пресслужба «Українського медичного часопису»