Як створити медичний запис для пацієнта з паперовим направленням у межах Програми медичних гарантій?
НСЗУ надає роз’яснення
Якщо до закладу охорони здоров’я звернувся пацієнт із паперовим направленням, лікарю необхідно:
1. Авторизуватися в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) (ввести свій логін та пароль).
2. Ідентифікувати пацієнта, використавши документ, який посвідчує особу, щоб переконатися в тому, що людина, яка прийшла з направленням, це — саме той пацієнт, якому виписано направлення.
3. Знайти пацієнта в ЕСОЗ за прізвищем, ім’ям, датою народження тощо.
4. За потреби створити новий епізод відповідного типу.
5. Створити медичний запис (взаємодію, діагностичний звіт, процедуру) в рамках цього епізоду. (Також діагностичний звіт або процедура можуть бути створені поза межами медичного епізоду).
7. При створенні медичного запису вибрати підставу звернення — «за паперовим направленням».
8. Внести у відповідні поля інтерфейсу медичної інформаційної системи реквізити паперового направлення:
- ПІП лікаря, який виписав паперове направлення;
- ЄДРПОУ закладу, в якому було виписано направлення;
- назву закладу охорони здоров’я, в якому було виписано направлення (така інформація зазначена у направленні або на штампі закладу);
- номер направлення (якщо така інформація зазначена у направленні) або вказати «б/н»;
- дату виписки паперового направлення.
У НСЗУ також нагадують, що корисну інформацію щодо ведення електронного медичного запису (зокрема щодо ідентифікації пацієнта, створення епізоду та взаємодії) можна дізнатися у навчальному матеріалі, розміщеному у вільному доступі на ePlatform Академії НСЗУ у розділі «Медичні записи».
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Пресслужба «Українського медичного часопису» за матеріалами facebook.com/nszu.ukr