Національна служба здоров’я України (НСЗУ) запустила чат-бот із інструкціями щодо COVID-19 для лікарів, швидкої допомоги, місцевої влади та пацієнтів.
Чат-бот у Viber було створено у співпраці з компанією «Infobip», яка надала свою комунікаційну платформу. Спеціалісти компанії також допомогли налаштувати чат-бот. Компанія «Rakuten Viber» забезпечила доступ до каналу та можливість передачі повідомлень. Чат-бот запущено у співпраці з Благодійним фондом «100% життя».
За допомогою цього каналу лікарі, водії швидкої допомоги, пацієнти та представники органів місцевого самоврядування 24 години на добу зможуть отримувати відповіді на найважливіші запитання щодо коронавірусу. Чат-бот у режимі реального часу надає інструкції щодо запобігання, діагностування та лікування COVID-19. Інформація буде постійно оновлюватися та доповнюватися додатковими інструкціями.
Щоб скористатися чат-ботом НСЗУ, потрібно перейти за цим посиланням.
Для початку діалогу в каналі необхідно надіслати повідомлення зі словом «Коронавірус».
Як зазначає Тетяна Бойко, директор департаменту комунікацій НСЗУ, Національна служба працює в інтересах кожного громадянина України: «Сьогодні, у період пандемії, ми прагнемо бути ближче до кожної людини, яка потребує інформації, роз’яснень та алгоритмів дій. І ми сподіваємося, що наш канал у Viber стане зручним і оперативним джерелом отримання такої інформації. Тим більше, коли ситуація довкола змінюється так швидко, і від достовірної та вчасної інформації так багато залежить».
За словами Руслана Коваля, директора «Infobip» в Україні: «Швидкий доступ до інформації вже давно став звичною необхідністю у нашому житті. Однак у боротьбі із всесвітньою загрозою, що несе COVID-19, це завдання стає важливим як ніколи. Тому наша компанія реалізувала подібні проєкти вже для більше ніж десяти країн світу спільно з урядами цих країн. Сподіваємося, що для українського лікаря можливість тут і зараз отримати конкретний план дій у месенджері, також стане ще одним фактором, сукупність яких дозволить нам перемогти у протидії пандемії».
«Viber є надійною і безпечною платформою не лише для спілкування з рідними та близькими в умовах пандемії, а й джерелом інформації, якому довіряють. Сподіваємося, що за допомогою чат-бота НСЗУ медичні працівники, держслужбовці та просто громадяни країни зможуть швидко отримувати останню офіційну інформацію, а також консультації з боротьби та профілактики COVID-19», — стверджує Христина Констандаке, директор з доходів «Rakuten Viber».
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Пресслужба «Українського медичного часопису» за матеріалами nszu.gov.ua