1 жовтня 2014 р. вп’яте відбудеться щорічна Конференція «Сучасне управління та охорона здоров’я». Тема конференції у 2014 р. — «Маркетинг медичного закладу: новий клієнт — знайти і втримати».
Конференція проходитиме в рамках Міжнародної медичної виставки «Охорона здоров’я-2014.
У програмі:
- 8 спікерів-управлінців;
- show-room компаній медичного маркетингу.
Серед спікерів конференції:
- Максим Кацевич, комерційний директор Медичної компанії «Ilaya», з доповіддю «Альтернативні шляхи пошуку нових клієнтів. Досвід клініки «Ilaya».
- Наталія Тулінова, заступник генерального директора з питань розвитку, маркетингу і продажів клініки «Ісіда», з доповіддю «Ребрендинг клініки «Ісіда». Шлях розвитку тривалістю 22 роки».
- Євгеній Бойченко, директор Медичного центру «Леомед», з доповіддю «Репозиціонування медичного центру «Леомед».
- Максим Москаленко, генеральний менеджер Клінік «Німецька стоматологія», з доповіддю «Паралельні світи медицини — клієнт і пацієнт».
У show-room буде представлено партнерів конференції:
- Портал для пацієнтів DOC.UA: безкоштовний онлайн-сервіс пошуку лікаря та запису на прийом.
- Компанія «MedMarketing»: перша українська компанія з просування саме медичного бізнесу в мережі Інтернет, яка наразі налічує у своєму портфелі понад 100 проектів із різних країн (Україна, Ізраїль, Німеччина та ін.).
- Медична інформаційна система «Доктор Елекс»: автоматизація робочих процесів медичного закладу.
- Маркетинговий сервіс «GiN SMS Marketing»: сервіс SMS-розсилок клієнтам медичних закладів.
Детальніша інформація та реєстрація тут: http://studii.kiev.ua/conference.html
Прес-служба «Українського медичного часопису»