кадрове діловодство
15 травня 2012

Семінар-практикум «Кадрове діловодство у медичному закладі: проблемні питання та шляхи їх вирішення»

Семінар-практикум «Кадрове діловодство у медичному закладі: проблемні питання та шляхи їх вирішення»18 травня 2012 р. з 09:00 до 17:00 у Міжнародному інституті менеджмента (МІМ-Київ, вул. Шулявська, 10/12 В) проходитиме семінар-практикум «Кадрове діловодство у медичному закладі: проблемні питання та шляхи їх вирішення».

Програма семінару:

1. Правильне ведення кадрового діловодства — запорука дотримання ліцензійних умов здійснення медичної практики.

2. Штатний розпис — документ, який об’єднує вимоги кадрового законодавства, податкової служби та ліцензійних умов здійснення медичної практики. Табель обліку робочого часу. Норми робочого часу для медичного персоналу.

3. Оформлення на роботу:

  • відповідність посади освітнім документам (хто яку посаду має право займати, найбільш поширені помилки);
  • освітньо-кваліфікаційні документи для лікарів і середнього персоналу — проблемні питання;
  • накази про прийняття на роботу — форма і основні формулювання при оформленні на основне місце чи за сумісництвом, за переведенням тощо;
  • трудовий договір (особливості складання);
  • проведення попередніх медичних оглядів;
  • посадова інструкція — складаємо згідно з вимогами МОЗ (як отримати 20 балів при акредитації);
  • угоди про конфіденційність — особливості збереження комерційної та медичної таємниці.

3. Організація та проведення атестації робочих місць за умовами праці.

4. Ключові посади — директор, головний лікар, завідувачі відділень, головна медсестра — правильне оформлення.

5. Підвищення кваліфікації персоналу: обов’язок керівника чи бажання працівника.

6. Розірвання трудових відносин: оформлюємо правильно, враховуючи вимоги трудового законодавства, положення колективного договору тощо. Відповідальність за незаконне звільнення.

7. Штрафи, стягнення і премії.

8. Відповіді на запитання слухачів.

На семінарі будуть надані зразки документів: накази, договори, інструкції тощо, які неодноразово були перевірені та схвалені представниками МОЗ та інших структур при перевірках ліцензійних умов, а також проходженні акредитації.

На конкретних прикладах будуть розглянуті питання виходу зі складних ситуацій, що стосуються кадрових питань, і, як завжди, будуть дані відповіді на Ваші запитання (ситуації з реальної практики: підбір посади для зубного гігієніста у стоматологічній клініці, відсутність вищої медичної освіти у завідувачів лабораторій, посади для фахівців із фізичної реабілітації тощо).

Доповідачі:

Нижник Антоніна Володимирівна — спеціаліст у галузі медичного, корпоративного та господарського права. Автор та доповідач семінарів із правової тематики в медицині та салонному бізнесі. Директор компанії «Медконсалтинг».

Марченко Юлія Олександрівна — спеціаліст у галузі медичного, корпоративного, трудового та міжнародного права. Має публікації з медико-правових питань у профільних виданнях. Старший юрист компанії «Медконсалтинг».

Стовбун Анатолій Іванович — головний спеціаліст, довірений лікар Департаменту охорони праці Федерації профспілок України, кандидат медичних наук.

Вартість участі: 799 грн. (у вартість включено: обід, кава-брейк, ділові аксесуари).

Кожен учасник отримає сертифікат.

Реєстрація та докладніша інформація за тел.: (044) 583–04–22.

Реєстраційна форма на сайті: http://www.med-info.net.ua/

Прес-служба «Українського медичного часопису»
© Kovaleff/Dreamstime.com/ Dreamstock.ru