Системи виклику медичного персоналу значно полегшують спілкування між постачальником медичних послуг та пацієнтами, дозволяючи медичним працівникам обслуговувати їх більш уважно та ефективно. Такі системи допомагають підвищити задоволеність і моральний дух як пацієнтів і їх близьких, так і співробітників. Миттєвий зв’язок дозволяє медичним працівникам точно і швидко визначити палату, з якої телефонує пацієнт. Це означає, що допомога тим, хто її потребує, буде надана своєчасно. У галузі, де швидке реагування має вирішальне значення, надання пацієнтам можливості зв’язатися з медсестрою чи іншим медичним працівником і отримати негайну відповідь є надзвичайно, а у деяких випадках, — життєво важливим.
Цікаво, що перша подібна система була розроблена Флоренс Найтінгейл (Florence Nightingale) у Великобританії ще у 1850-х роках і передбачала розміщення дзвіночків біля ліжка, щоб пацієнти могли дзвонити, коли потребували допомоги. Сьогодні системи виклику набагато досконаліші: кількість пацієнтів зростає, відповідно, підвищуються і вимоги до медичного персоналу. Більшість закладів тепер повинні мати системи з певними функціями, наприклад світильники біля дверей, щоб показувати, коли пацієнту потрібна допомога. Сучасні медичні заклади мають бути оснащені кнопками виклику на стінах, шнурами в палаті та туалеті, щоб пацієнт міг звертатися за допомогою у разі потреби в небезпечній ситуації, наприклад, якщо йому раптом стане гірше або він впаде. Тож ці системи є важливими рішеннями щодо безпеки життєдіяльності для багатьох типів медичних установ: від медичних закладів, що забезпечують стаціонарне лікування пацієнтів, до будинків для осіб похилого віку та закладів тривалого догляду.
Показник задоволеності пацієнтів — одна з найважливіших сфер, де ефективні системи виклику медичного персоналу можуть допомогти покращити статус медичного закладу. Невдоволення пацієнта може бути викликане різними причинами, однак занадто тривалий час очікування та погана комунікація з медичним персоналом знаходяться вгорі списку. Невеликі, легкі та неймовірно прості у використанні пристрої миттєвого виклику персоналу дають пацієнтам головне: спокій у ситуаціях, коли вони потребують уваги, догляду чи невідкладної медичної допомоги. Таким чином, пацієнти впевнені, що можуть негайно звернутися за допомогою й отримати її якнайшвидше, адже їх місцезнаходження буде вказано дуже точно.
Система виклику Eliocad2 має інноваційні технічні характеристики. Серед них, зокрема, антибактеріальна технологія виконання, яка гарантує гігієнічність. Приліжкові блоки та пристрої виклику медсестри комфортні і легкі у використанні завдяки ергономічному дизайну, оснащенню світлодіодними світильниками. Пристрої сигналізації виклику персоналу інтуїтивно зрозумілі, мають алфавітно-цифрові дисплеї та регульовану звукову сигналізацію, а також функцію «прокручування» викликів та поточних візитів медсестри.
Очевидні практичні переваги застосування таких систем:
|
Eliocad2 вже декілька років використовується у Клінічній лікарні «Феофанія». Просте у використанні програмне забезпечення допомагає медичним працівникам залишатися на зв’язку, забезпечуючи відповідальність за виконання завдань і обов’язків.
Олег Луценко, начальник відділу зв’язку лікарні «Феофанія»:«У нашій лікарні Eliocad2 була встановлена однією з перших в Україні в далекому 2004 р. Спочатку це була система з найпростішими функціями — виклик лікаря та присутність. Але згодом ми її удосконалювали за рахунок підключення нових функцій, яких в Eliocad2 дуже багато і вони корисні. Згодом системою Eliocad2 було обладнано всі корпуси лікарні. Раніше ми використовували системи виклику медичного персоналу інших виробників, а деінде навіть було встановлене обладнання радянського зразка. Із переходом на Eliocad2 медичному персоналу нашої лікарні стало працювати набагато простіше, а вірогідність помилок під час догляду за пацієнтами зведена до мінімуму. Ми впроваджували Eliocad2 поступово, у міру проведення капітального ремонту та будівництва нових корпусів. Наразі добудовується ще один корпус лікарні, в якому також буде встановлена ця система. Вона є дуже надійною, за весь час її використання не було жодного збою. Також великою перевагою є те, що систему можна масштабувати під зростаючі потреби лікарні, а також підключати нові пристрої на додаток до вже встановлених. З Eliocad2 наша лікарня може надавати пацієнтам послуги справді європейського рівня».
IQ Trading — офіційний дистриб’ютор продукції Legrand на території України
Контактні дані:
Тел.: +380 (44) 351-14-37
E-mail: [email protected]
http://www.iqtrading.ua