References
- 1. Маркова М.В., Козира П.В. (2015) Постстресові дезадаптивні стани на тлі соціальних змін: аналіз проблеми. Мед. психол., 1(37): 8–13.
- 2. Синайко В.М. (2002) Основні напрямки та клінічні особливості дезадаптації студентів ВУЗу. Експеримент. клін. мед., 1: 116–118.
- 3. Лiсовий В.М., Капусник В.А., Марковський В.Д., Кожина Г.М. (2011) Порушення адаптацiї студентiв першого курсу до навчальної дiяльностi у Вищому навчальному закладi. Новi напрямки впровадження кредитно-модульної системи органiзацiї навчального процесу у вищих медичних i фармацевтичному навчальних закладах України II–IV рiвнiв акредитацiї: матерiали Всеукраїнської наукової навчально-методичної конференцiї, Медична освіта, 2: 78–79. DOI:10.11603/me.v0i2.877.
- 4. Кожина А.М., Маркова М.В. (2017) Адаптація студентів першого курсу до навчальної діяльності — приоритетне завдання вищого навчального закладу. Междунар. психиатр. психотер. психоаналит. журн., 2(28): 28–34.
- 5. Кіосєва О.В. (2016) Психопатологическая характеристика эмоциональной сферы у студентов младших курсов. Укр. вісн. психоневрол., 1(86): 60–63.
- 6. Марков А.Р. (2016) Інтерперсонально-комунікативна складова в ґенезі дезадаптивних станів у цивільного населення в умовах інформаційно-психологічної війни. Мед. психол., 11(4): 17–25.