ИНФОРМАТИЗАЦИЯ МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ

30 жовтня 2003
2030
Резюме

Рассматриваются проблемы информационной эволюции в образовании с выделением двух основных задач: создание педагогических экспертных систем и систем контроля знаний. Изучаются критерии системы оценки качества подготовки кадров: уровень знаний обучаемого, навыки самостоятельной работы и умение применять знания на практике. Отмечено, что учебный процесс как целостная и сложная многофакторная система может успешно функционировать только при надежной и постоянной оценке уровня знаний обучаемых с интегрированной в этот процесс обратной связью.

ІНФОРМАТИЗАЦІЯ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

Міцнер Озар Петрович

Резюме. Розглядаються проблеми інформаційної еволюції в освіті з виокремленням двох основних завдань: створення педагогічних експертних систем і систем контролю знань. Вивчаються критерії системи оцінки якості підготовки кадрів: рівень знань того, кого навчають, навички самостійної роботи й уміння застосовувати знання на практиці. Відзначено, що навчальний процес як цілісна і складна багатофакторна система може успішно функціонувати тільки у разі надійної та постійної оцінки рівня знань тих, кого навчають, з інтегрованим у цей процес зворотним зв’язком.

Ключові слова: інформатизація освіти, інформаційна децентралізація освіти, оцінка якості підготовки кадрів, педагогічні експертні системи

INFORMATIZATION OF MEDICAL EDUCATION

Mintser O P

Summary. Problems of information evolution in education with allocation of two primary goals are considered: creation of pedagogical expert systems and monitoring systems of knowledge. Criteria of system of an estimation of professional training quality are studied: a level of knowledge trained, skills of independent work and skill to put into practice knowledge. It is shown, that educational process as the complete and complex multifactor system may is successful be carried out only at reliable and constant diagnostics of a knowledge level trained with the feedback integrated in this process.

Key words: informatization of education, information decentralization of education, quality of professional training estimation, pedagogical expert systems