Виклик швидкої допомоги можна буде здійснити через Skype або соціальну мережу

14 червня 2013 о 12:10
747

Виклик швидкої допомоги за допомогою інтернету, аудіо- та відеофіксація обслуговування пацієнтів, комп’ютерні планшети, GPS-системи та мобільний зв’язок у кожній бригаді — такий підхід до роботи єдиних диспетчерських служб презентувала компанія «Avaya» під час проведення у Дніпропетровську наради з питань реалізації Національного проекту «Вчасна допомога». У рамках проекту передбачається створити 27 регіональних диспетчерських служб, інформація з яких буде надходити в два дата-центри. Їхнє програмне забезпечення дозволить автоматично визначити телефонний номер пацієнта та встановити його місцезнаходження, навіть якщо зв’язок із ним раптом урветься.

Компанія «Avaya» — проектант системи оперативно-диспетчерських служб — розробила в рамках Національного проекту технічні рішення, які дозволяють забезпечити виклик швидкої допомоги для пацієнта не лише у телефонному режимі. Це можна буде зробити також за допомогою електронної пошти, смс-повідомлень, факсу, Skype та навіть соціальних мереж. А завдяки сучасній техніці та спеціальним програмам, обробка виклику займатиме в диспетчера лише 10–20 с.

Усі бригади швидкої допомоги будуть забезпечені радіо- та мобільним зв’язком, а також комп’ютерними планшетами, що підтримують функцію GPS. Приїхавши до пацієнта, медики повідом­лятимуть диспетчеру про стан здоров’я людини. Якщо вона потребує подальшої госпіталізації, диспетчер попередить лікарню, до якої незабаром бригада доставить пацієнта.

Новинкою для вітчизняної медичної галузі є також аудіозапис виклику та відеофіксація обслуговування в кареті швидкої допомоги. Такі заходи мають на меті захист як працівників 103, так і їх пацієнтів. Нині на Дніпропетровщині вже завершено ремонтні роботи зі створення єдиної регіональної диспетчерської, на черзі — встановлення в ній спецобладнання і техніки.

Прес-служба «Українського медичного часопису»
за матеріалами www.moz.gov.ua