Skype сприятиме підвищенню якості надання перинатальної допомоги

27 серпня 2012 о 15:07
769

Як повідомляло наше видання, у червні 2012 р. у Дніпропетровську відкрився сучасний Обласний перинатальний центр, розрахований на 4000 пологів на рік. Наразі за 2 міс його роботи тут прийнято 572 пологів, з яких 179 — з ускладненнями, 106 — шляхом операції кесарів розтин та 66 передчасних пологів. 28 немовлят народилися з масою тіла до 1500 г. На лікування однієї дитини в реанімаційному відділенні з обласного бюджету виділяють 230 грн./добу і це один з найвищих показників в Україні. Серед пацієнток перинатального центру — 306 мешканок Дніпропетровська та 266 — міст і районів області.

На сьогодні у рамках Національного проекту «Нове життя — нова якість охорони материнства та дитинства», ініційованого Президентом України Віктором Януковичем, Дніпропетровська область перша в Україні завершила створення комплексної системи надання перинатальної допомоги матерям та дітям. Так, окрім двох перинатальних центрів (у грудні 2011 р. відкритий перинатальний центр у Кривому Розі), розрахований на 3000 пологів на рік), в області функціонує потужна мережа міжрайонних пологових центрів та 3 неонатальних центри.

Крім того, за останні 2 роки на Дніпропетровщині закуплено 3 сучасних реанімобілі, які дозволяють перевозити в належних умовах новонароджених з масою тіла від 500 г.

З метою підвищення якості надання перинатальної допомоги матерям та дітям на Дніпропетровщині з серпня 2012 р. спеціалісти Дніпропетровського обласного перинатального центру надаватимуть відеоконсультації колегам з інших медичних закладів області по Skype.

«Завдяки новому обладнанню та техніці, якими оснащений наш центр, ми маємо можливість впроваджувати новітні технології та методики лікування пацієнтів, зокрема надавати відео-консультації за допомогою Skype медичним працівникам усіх міст і районів області, а також отримувати консультації спеціалістів з багатьох регіонів України. І це дійсно дуже зручно як для наших колег, так і для нас самих. Тепер лікарям з інших населених пунктів не обов’язково приїжджати чи дзвонити за телефоном. Головна перевага такого способу спілкування та надання медичної допомоги в тому, що наші фахівці можуть побачити та поспілкуватися з пацієнткою, самостійно оцінити її стан здоров`я та на відстані у режимі реального часу надати висококваліфіковану консультацію щодо подальшого лікування», — сказала головний лікар Дніпропетровського обласного перинатального центру Людмила Падалко.

Прес-служба «Українського медичного часопису»
за матеріалами www.adm.dp.ua