У Головному управлінні охорони здоров’я Львівської ОДА розпочала роботу «гаряча» телефонна лінія з питань охорони здоров’я, яка призначена для оперативного реагування на звернення громадян, забезпечення широкого інформування населення області про організацію діяльності лікувальних закладів, вивчення громадської думки щодо надання медичних послуг.
За перше півріччя 2010 р. до Головного управління охорони здоров’я надійшло 484 звернення, що на 28% більше порівняно з відповідним періодом минулого року. Робота «гарячої» телефонної лінії, сприятиме оперативному вирішенню таких звернень.
Кожен дзвінок обліковуватиметься і відповідна оперативна картка передаватиметься для термінового реагування. Водночас «гаряча» лінія не призначена для надання лікувальних консультацій та встановлення діагнозу, однак пацієнтам можуть підказати, де знаходиться той чи інший лікувальний заклад».
Працює «гаряча» лінія у робочі дні з 9.00 до 18.00 (тел.: (032) 260-19-18). А з 1-го вересня будуть проводитися також телефонні лінії з головними позаштатними спеціалістами Головного управління охорони здоров’я Львівської ОДА.
За інформацією http://www.uoz.lviv.ua