Електронна система охорони здоров’я (ЕСОЗ) в рамках програми медичних гарантій покращила порядок інформування про електронні (е-) рецепти.
Раніше система автоматично визначала канал доставки повідомлення пацієнту — спершу Дія, потім Viber, потім СМС. І лікарі не могли вплинути на цей процес.
Тепер порядок інформування пацієнта змінюється. Лікар разом із пацієнтом визначає, яким каналом зручніше отримати сповіщення про е-рецепт.
Як відбувається інформування
Лікар запитує пацієнта під час формування е-рецепта, чи користується він застосунком Дія:
- якщо пацієнт підтверджує, тоді лікар формує е-рецепт за звичним процесом;
- якщо пацієнт не користується Дією, тоді лікар обирає метод автентифікації пацієнта у відповідному полі в медичній інформаційній системі (МІС) — Viber або СМС.
Зверніть увагу, що такий алгоритм доставки наразі діє лише для е-рецептів.
Як і нині, через Дію пацієнти отримують сповіщення про:
- створення плану лікування;
- створення е-рецепта (з номером та кодом погашення);
- скасування е-рецепта лікарем;
- створення е-направлення (з номером е-направлення).
Через Viber або СМС — усі інші типи сповіщень від ЕСОЗ.
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також X, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами ehealth.gov.ua
