З 20 лютого 2025 р. повідомлення від Електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ), що містять код підтвердження, номер електронного (е-) рецепта або е-направлення, надходитимуть у Viber. Водночас СМС залишаться гарантованим каналом доставки таких сповіщень.
Відповідні зміни стали можливі завдяки змінам, внесеним у постанову КМУ № 411 «Деякі питання електронної системи охорони здоров’я» від 25 квітня 2018 р.
У разі наявності в пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ мають першочергово надсилатися саме цим каналом зв’язку.
У разі відсутності у пацієнта Viber йому повідомлення доставлятиметься СМС.
Наступним етапом доставки повідомлень з ЕСОЗ буде доставка пуш-повідомлень через Дію. Про це буде поінформовано додатково.
Якщо пацієнт не має телефону?
Пацієнти, які не мають телефону, як і раніше, зможуть отримати інформаційну довідку.
При реєстрації в ЕСОЗ пацієнтів, які не мають телефону, з типом методу автентифікації пацієнта «за документами» лікар створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка дублює ту ж інформацію, що в е-рецепті чи е-направленні, а також додатково код підтвердження.
Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей віком до 14 років або для недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення надходитиме одному з батьків або законному представнику.
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами nszu.gov.ua
