У Національній службі здоров’я України (НСЗУ) відбулася нарада щодо шляхів покращення роботи зі скаргами та запитами, які надходять від пацієнтів.
Подробиці
В онлайн-зустрічі взяв участь заступник начальника відділу роботи зі скаргами пацієнтів НСЗУ Тарас Стеценко, представники Міністерства охорони здоров’я, медичних закладів та інші.
Т. Стеценко поінформував, що НСЗУ реагує на кожне звернення, а обробка одного запиту триває 5–7 робочих днів. Основні скарги — вимагання коштів за послуги, які є безоплатними для пацієнта за Програмою медичних гарантій, відмова в наданні послуг і фіктивні електронні медичні записи.
«За 2023 р. НСЗУ отримала 2787 скарг. Порівняно з 2022 р. скарг побільшало на 15%, — зазначив заступник начальника відділу роботи зі скаргами пацієнтів НСЗУ. — Серед загальної кількості 675 скарг (або 24%) — про вимагання коштів. Опрацьовано 100% скарг, середній час обробки кожної скарги не перевищив 5 робочих днів. У більше ніж 12% скарг поновлено право пацієнта — для порівняння: за 2022 р. було 3%. У підсумку громадянам повернуто коштів на суму 144 254 грн. На жаль, є проблема, що заклади часто ігнорують листи від НСЗУ. А щоб простежити долю кожної скарги, ми зробили публічним дашборд зі скаргами на сайті НСЗУ».
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами nszu.gov.ua