Лікарня відшкодувала пацієнту понад 37 тис. грн за лікування інсульту — ці кошти медичний заклад узяв неправомірно. Адже лікування інсульту покривається Програмою медичних гарантій. Встановити справедливість допомогла скарга до Національної служби здоров’я України (НСЗУ).
Подробиці
Лариса Шацька подзвонила на «гарячу лінію» НСЗУ та розповіла суть проблеми. Її чоловіка Ігоря з інсультом забрала «швидка» та доправила до Центральної районної лікарні в місті Ковель Волинської обл. Там хворому ввели дві ін’єкції, і таким чином стан чоловіка стабілізували.
За ці процедури Ларису Шацьку попросили сплатити до каси «благодійний внесок» — 34 тис. грн. Перебуваючи у шоковому стані через хворобу чоловіка, жінка не заперечувала та заплатила гроші. При цьому додатково платила, за її словами, за все, що говорив лікар.
Згодом Лариса дізналася, що лікування інсульту безоплатне. Кошти за медичну допомогу, обстеження, ліки, а також витратні матеріали лікарня отримує від НСЗУ. Тому вимагання чи одержання грошей від пацієнта є неправомірним.
Отримавши скаргу, НСЗУ звернулася до медзакладу за роз’ясненнями. Представники лікарні, у свою чергу, попросили в пані Лариси докази того, що кошти були сплачені. В результаті медзаклад повернув пацієнту понад 37 тис. грн, неправомірно взяті за лікування інсульту.
Як правильно скаржитися до НСЗУ — за посиланням.
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами nszu.gov.ua