Міністерство охорони здоров’я спільно з партнерами з Міністерства соціальної політики, Міністерства цифрової трансформації, Національної служби здоров’я, Пенсійного Фонду та Фонду соціального страхування України, за підтримки проєкту Світового банку запустили роботу контактного центру. Його працівники надають людям консультації з питань, пов’язаних із запуском електронних лікарняних. Отримати необхідні роз’яснення можна, зателефонувавши за номером «гарячої лінії» 1677.
Як працюватиме контактний центр
Контактний центр працюватиме щоденно упродовж 3 міс. Близько 20 операторів надають консультації щоденно з 8:00 до 22:00, аби люди могли отримати відповіді на питання у будь-який момент.
Коментар Марії Карчевич
«Щоб адаптувати зміни швидше та якісніше, нам потрібно налагодити взаємодію з людьми. Тому ми разом з повноцінним стартом реформи запустили «гарячу лінію» і розраховуємо на зворотний зв’язок, щоб покращити сервіс державних цифрових послуг і разом зробити його зручним та зрозумілим для всіх», — заявила заступник міністра з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.
Від моменту запуску реформи лікарняних в електронній системі охорони здоров’я лікарі сформували понад 3,9 млн медичних висновків про тимчасову непрацездатність. На їх підставі в реєстрі Пенсійним фондом України сформовано 2,9 млн е-лікарняних, виплати за якими вже налічують понад 1 млрд грн.
«Запуск такого масштабного сервісу ставить перед нами великі виклики, і ми хочемо адекватно на них реагувати, аби реформи в медичній сфері проходили безболісно для лікарів та пацієнтів», — відзначила М. Карчевич.
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами moz.gov.ua