Роз’яснення для лікарів щодо проблем при генерації COVID-сертифікатів: частина 2.

9 листопада 2021 о 12:49
3781

Національна служба здоров’я України (НСЗУ) надає другу частину роз’яснення для лікарів про те, що робити, якщо не генерується COVID-сертифікат. Першу частину можна читати за посиланням.

Що робити, коли в електронній системі охорони здоров’я є кілька медичних карток пацієнта, і запис про вакцинацію внесли до неактуальної або задубльованої картки?

Дійсно, така проблема може виникнути через те, що медичні працівники замість того, щоб оновлювати інформацію про пацієнта в діючій картці в електронній системі охорони здоров’я, реєструють його як нового  і відтак створюють дублікати карток. Наприклад, пацієнт до 14 років був зареєстрований за свідоцтвом про народження, а потім отримав паспорт. Замість того, щоб актуалізувати дані, лікар створив новий запис про людину як про нового пацієнта.

В такому випадку, перше, що потрібно зробити пацієнту, — переконатися, що це дійсно так. Це можна дізнатися у свого сімейного лікаря або у оператора контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Друге — необхідно подати офіційне звернення до НСЗУ про об’єднання реєстраційних даних. Звернення пишеться у довільній формі із зазначенням актуального номера паспорта та індивідуального податкового номера. Копії цих документів потрібно додати до звернення.

Документи можна відправити в два способи:

  • звичайною поштою за адресою: просп. Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073;
  • електронною поштою на скриньку [email protected].

Зверніть увагу, краще у зверненні просити саме об’єднати дані, а не видалити один з двох записів, адже разом із записом буде видалена і медична історія, яка до нього прикріплена. Також коли ви змінюєте документи, обов’язково зверніть увагу на те, щоб лікар актуалізував вже існуючі дані, а не створював новий запис.

Що робити, коли неможливо отримати COVID-сертифікат, бо на індивідуальний податковий номер (ІПН) зареєстровано дітей, або взагалі ІПН міститься в декларації невідомої особи?

Дійсно, раніше деякий час дітей реєстрували на ІПН батьків. Зараз це зробити неможливо, але такі дані в системі залишилися.

У такій ситуації пацієнт має надіслати звернення до НСЗУ з проханням деактивувати неправильно вказаний ІПН в іншій картці, тому що він належить йому. До листа потрібно прикласти копії паспорта та ІПН. Цього достатньо, щоб НСЗУ пересвідчилася, що ІПН належить саме цьому пацієнту. Як тільки ІПН буде видалено з іншого запису, пацієнт зможе згенерувати сертифікат.

Документи можна відправити в два способи:

  • звичайною поштою за адресою: просп. Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073;
  • електронною поштою на скриньку [email protected].

Що робити, коли в електронній системі охорони здоров’я дві декларації пацієнта?

Такого не може бути. Іноді, коли лікар бачить в електронній системі охорони здоров’я два профілі пацієнта, він помилково вважає, що це дві різні декларації. Проте це фізично неможливо. Адже система автоматично припиняє декларацію, коли з’являється нова.

Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.

Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами facebook.com/nszu.ukr