Більшість роботодавців вже перейшли на електронний документообіг з Фондом соціального страхування України (ФССУ) — близько 80% заяв-розрахунків, на підставі яких фінансується матеріальне забезпечення, подаються до ФССУ онлайн. Про це йдеться в повідомленні ФССУ від 8 липня 2021 р.
Переваги електронного документообігу
Електронний документообіг дозволяє пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину — обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції.
Для подання до ФССУ електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мають укласти відповідний договір — це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ.
Нагадаємо, саме від дати отримання ФССУ заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам, зокрема, допомоги з тимчасової втрати працездатності, а також при вагітності та пологах.
У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначалися окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігаються у страхувальника.
Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 1 жовтня 2018 р. відповідно до постанови правління ФССУ від 19.07.2018 р. № 12.
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами kmu.gov.ua