З початку роботи до Національного контакт-центру з протидії поширенню хвороби COVID-19 звернулися понад 103 тис. громадян. Про це під час брифінгу 23 грудня 2020 р. повідомив Ярослав Кучер, заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації.
За словами посадовця, 21 501 дзвінок опрацьовано за допомогою автоматичних систем (IVR), 81 764 — спрямовано на операторів, з яких 72 603 опрацьовано без черги, щодо 8 618 дзвінків зареєстровані звернення, передані для опрацювання до місцевих державних адміністрацій.
Лідерами зі своєчасного та якісного опрацювання звернень громадян є Волинська, Закарпатська, Хмельницька, Чернівецька та Вінницька області. Найменша частка опрацьованих звернень у Сумській та Київській областях.
Питання, з якими звертаються найчастіше
Найбільша кількість звернень, що надійшли до контакт-центру, стосується питань діагностики (32,67%), порядку проходження самоізоляції (19,85%), безкоштовних та платних тестувань (8%), амбулаторного лікування (7,82%), підписання декларацій (5,71%).
Результати роботи контакт-центру
Для подальшого опрацювання представниками місцевих адміністрацій передані запити щодо скарг на роботу сімейних лікарів (33,54%), лікарень (29,57%), лабораторій (9,13%), поліклінік та амбулаторій (8,18%), скарги щодо інших питань (9,71%).
Завдяки опції передачі заявок операторами контакт-центру до спеціалістів мобільних бригад здійснено понад 1 500 виїздів до пацієнтів.
У роботі контакт-центру МОЗ появилася нова опція — віддалена консультація медичних працівників, серед яких сімейні лікарі, терапевти, педіатр із досвідом роботи у закладах охорони здоров’я. За кілька днів роботи спеціалісти надали понад 850 консультацій.
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Пресслужба «Українського медичного часопису»
за матеріалами facebook.com/moz.ukr