Національний контакт-центр МОЗ із протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 став дієвим інструментом із вирішення важливих питань громадян. Про це під час брифінгу МОЗ України 18 листопада 2020 р. повідомив Ярослав Кучер, заступник міністра охорони здоров’я України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації. За словами посадовця контакт-центр є свідченням встановлення ефективного прямого зв’язку з державою усіх громадян та інституцій з питань боротьби з COVID-19.
Опрацьовано понад 37 тис. звернень
Протягом 2,5 тиж роботи контакт-центру було зафіксовано понад 37 тис. звернень громадян завдяки технічному супроводу та злагодженій роботі майже 150 операторів. Я. Кучер нагадав, що, звернувшись за безкоштовним номером 0-800-60-20-19, люди можуть отримати консультацію щодо питань протидії поширенню коронавірусної хвороби.
На сьогодні лідерами зі своєчасного та якісного опрацювання звернень громадян є Волинська, Вінницька, Одеська, Черкаська, Хмельницька, Миколаївська, Івано-Франківська, Чернігівська, Житомирська та Херсонська області.
Найпоширеніші питання
Найпоширенішими є запитання до контакт-центру щодо діагностики, комунікації із сімейними лікарями та підписання декларацій; амбулаторного лікування; безкоштовних ліків та тестування; алгоритму дій, пов’язаних із подорожами за кордон.
Найбільше звернень отримано з Київської області — 18%, міста Києва — 14%, а також Дніпропетровської — 9,6%, Харківської — 6% та Черкаської областей — 5,3 %.
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Пресслужба «Українського медичного часопису»
за матеріалами facebook.com/moz.ukr/