У НСЗУ розповіли, як правильно скаржитися на лікарів і медичні заклади

17 червня 2020 о 12:14
16203

Якщо у закладі, який має договір із Національною службою здоров’я України (НСЗУ), пацієнту безпідставно відмовили в наданні послуги чи вимагали гроші, можна подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ.

Як правильно оформити скаргу

1. Зазначте власне прізвище, ім’я та по батькові, дату народження (в форматі день, місяць, рік народження)  і зазначте дату події, яка сталася.

2. Правильно вкажіть назву лікарні. Цю інформацію можна отримати в реєстратурі закладу, на сайті місцевого департаменту охорони здоров’я або ж на дашборді НСЗУ. Там також можна подивитися, які безоплатні послуги надає ваша лікарня за угодою з НСЗУ.

3. Напишіть посаду, прізвище, ім’я та по батькові особи, яка відмовилася надати вам допомогу, вимагала оплату за медичні послуги, ліки чи інші матеріали.

4. Детально опишіть ситуацію: в наданні якої саме послуги вам відмовили або за яку вимагали гроші. За можливістю зазначте суму коштів, яку вам довелося витратити, або яку з вас вимагали.

5. Вкажіть свої контакти, які допоможуть з вами зв’язатися: номер телефону, електронну адресу.

6. Якщо залишилися запитання стосовно оформлення звернення зі скаргою, подзвоніть у контакт-центр НСЗУ за безоплатним номером 16-77.

Про платні послуги

У НСЗУ зазначають, що комунальні та державні заклади охорони здоров’я мають право надавати пацієнтам платні медичні послуги, які не входять до Програми медичних гарантій згідно з переліком і тарифами, визначеними їх власником або уповноваженим органом, із урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 17.09.1996 р. № 1138 (зі змінами). Оплата здійснюється у вигляді офіційних платежів за надання платних послуг.

Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.

Пресслужба «Українського медичного часопису» за матеріалами nszu.gov.ua