Рекомендації для лікарів первинки щодо телефонного консультування

28 травня 2020 о 11:56
2658

Під час пандемії надавачі медичних послуг перейшли від індивідуальних візитів пацієнтів до телефонного консультування, аби запобігти поширенню інфекції. Про це повідомляють у Національній службі здоров’я України та зазначають, що новий підхід вимагає від лікарів певних навичок, які допоможуть почути, підтримати, а головне — допомогти пацієнту дистанційно. Проєкт USAID Ukraine — USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я» створив нові інформаційні матеріали «Телефонне консультування».

Для чого рекомендації

Рекомендації  нададуть найповніші відповіді та практичні поради щодо:

  • роботи з тривожними пацієнтами;
  • телефонного консультування представників уразливих груп (особи літнього віку, люди з хронічними хворобами);
  • комунікації з людьми, які нехтують небезпекою;
  • основних принципів роботи та навичок під час телефонного консультування;
  • профілактики та уникнення кризи під час онлайн-спілкування.

Для кого рекомендації

Рекомендації, розроблені проєктом USAID Ukraine — USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я», стануть у пригоді сімейним лікарям, роботу яких ускладнила відсутність візуального контакту із пацієнтами і яким у період пандемії набагато складніше ретельно збирати скарги від пацієнтів під час телефонного консультування.

«Інформаційні матеріали проєкту USAID Ukraine — USAID Україна «Підтримка реформи охорони здоров’я» вчать заспокоювати пацієнта, дають поради, як вести розмову та керувати нею, а також завершити її, залишаючи пацієнта впевненим і спокійним. Вміння слухати та працювати з багатослівними і тривожними пацієнтами — ось головні навички, яких я набула завдяки цим матеріалам і які вже почала застосовувати у щоденній практиці. Безперечно, буду радити колегам ці матеріали», — зазначила Марія Буртик,  директор КНП КМР «Коломийський міський центр ПМСД».

Інформаційні матеріали «Телефонне консультування» можна завантажити за посиланням.

Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.

Пресслужба «Українського медичного часопису»
за матеріалами nszu.gov.ua