Львів став містом — учасником соціального проекту «Почуй мене!», в якому люди з вадами слуху та розладами мовлення отримали можливість самостійно та безперешкодно викликати екстрені служби за допомогою SMS-повідомлень.
Це стало можливим завдяки реалізації телеком-оператором «Київстар» соціальної ініціативи «Для людей, для країни».
У рамках проекту «Почуй мене!» операторські місця служби порятунку «101», міліції «102» та швидкої медичної допомоги «103» було обладнано спеціальними технічними і програмними засобами та забезпечено транслювання SMS-викликів до центрів операторської підтримки на спеціально виділені номери.
Відправивши SMS-повідомлення на спеціальний номер, люди з вадами слуху та мовлення зможуть викликати екстрені служби без сторонньої допомоги. У свою чергу, диспетчери екстрених служб бачитимуть на дисплеї всю необхідну інформацію про абонента: його особові дані, фізіологічні особливості, діагноз та місцезнаходження.
Послуга SMS-виклику екстрених служб для людей із вадами слуху і мовлення уже запроваджена у Києві, Вінниці, Житомирі, Білій Церкві, Козятині, Чернігові, Сімферополі, Севастополі, Харкові, Полтаві, Сумах, Одесі, Миколаєві, Хмельницькому і Тернополі.
Мешканці Львова, які мають обмеження слуху чи мовлення та хотіли б приєднатися до проекту, можуть звернутися до Львівської обласної організації Українського товариства глухих будь-яким зручним для них способом для внесення персональної інформації в єдину базу даних, яка використовуватиметься екстреними службами міста для обробки SMS-викликів.
За матеріалами www.city-adm.lviv.ua
© Kennethman/Dreamstime.com/Dreamstock.ru