У столиці створено Централізовану диспетчерську пунктів невідкладної медичної допомоги

13 лютого 2017 о 12:54
684

34667Лікарі невідкладної медичної допомоги приїздитимуть до оболонців швидше, а викликати їх стало зручніше. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник під час робочого візиту до Централізованої диспетчерської пунктів невідкладної медичної допомоги Оболонського району.

За його словами, створення Централізованої диспетчерської дасть змогу не лише упорядкувати прийом викликів від населення, а й суттєво покращити надання невідкладної медичної допомоги за рахунок скорочення часу приїзду для обслуговування виклику вдома.

«Дотепер хворі мали телефонувати суто до свого відділення невідкладної допомоги та чекати, поки закріплений за ними лікар відпрацює попередні виклики. Тепер пацієнт телефонуватиме за єдиним номером, а оператор направлятиме за його адресою найближчу вільну лікарську бригаду», — розповів Микола Поворозник.

Він зауважив, що, крім цієї важливої можливості перерозподілу викликів між бригадами, така оптимізація дозволить контро­лювати виконання викликів і використання транспортних ресурсів. А ще — за рахунок цілодобового оперативного чергування покращиться взаємодія з амбулаторною мережею та центром екстреної допомоги.

«Сьогодні на Оболоні мешкають понад 300 тис. киян, і створення такої диспетчерської набуває особливої актуальності з огляду на значну розгалуженість і віддаленість мережі амбулаторій району. Я впевнений, що ця новація вже скоро відчується киянами як зміна на краще. Цього року такі диспетчерські почнуть працювати в Подільському та Дарницькому районах столиці», — наголосив М. Поворозник.

Також він повідомив, що на облаштування та обладнання нового пункту невідкладної медичної допомоги, на базі якого розташовано Централізовану диспетчерську, витрачено 1238 тис. грн.

Номер для викликів невідкладної медичної допомоги: (044) 35-19-103.

Прес-служба «Українського медичного часопису»
за матеріалами http://health.kievcity.gov.ua