Як повідомили у прес-службі Вінницької обласної державної адміністрації, згідно з рекомендаціями Міністерства охорони здоров’я (МОЗ) України щодо надання пропозицій щодо створення госпітальних округів в усіх областях України, в тому числі у Вінницькій області, підготовлено відповідний проект.
Відповідно до проекту наказу МОЗ України «Примірне Положення про госпітальні округи», з урахуванням рекомендацій, наданих Мінрегіонбуд України, госпітальний округ не є окремою юридичною особою, суб’єктом підприємницької діяльності та окремим організаційно-правовим рівнем організації виконавчої влади.
Територія Вінницької області, розташованої в Центральній частині України, становить 26,5 тис. км2. Чисельність населення на 01.01.2016 р. становила 1603,5 тис. осіб.
В області 6 міст обласного значення, 12 міст районного значення, 27 сільських адміністративних районів.
Протяжність області з півночі на південь — 204 км, із заходу на схід — 196 км. Щільність населення становить 60,5 особи на 1 км2.
На виконання вимоги Постанови Кабінету Міністрів України (КМУ) від 30 листопада 2016 р. № 932 «Про затвердження Порядку створення госпітальних округів» на Вінниччині планується створення трьох госпітальних округів.
Відповідний перелік та склад госпітальних округів буде затверджений постановою КМУ.
До затвердження вищезазначеної постанови КМУ та на перехідний період в усіх районах області та містах обласного значення зберігається існуюча мережа закладів охорони здоров’я вторинного рівня надання медичної допомоги.
Нагадаємо, 30 листопада 2016 р. затверджено постанову КМУ № 932 «Про затвердження Порядку створення госпітальних округів».
Госпітальний округ — це функціональне об’єднання закладів охорони здоров’я, розміщених на відповідній території, що забезпечує надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги населенню цієї території.
Госпітальні округи створюються з метою організації мережі закладів охорони здоров’я у спосіб, що дасть змогу забезпечити:
- гарантований своєчасний доступ населенню до послуг вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги належної якості;
- ефективне використання бюджетних коштів, що спрямовуються на забезпечення фінансування вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги;
- створення умов для підготовки закладів охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) медичну допомогу, до функціонування в умовах управлінської та фінансової автономії та надання медичної допомоги в межах договорів про медичне обслуговування населення з головним розпорядником бюджетних коштів.
Прес-служба «Українського медичного часопису»
за матеріалами http://www.vin.gov.ua/