23 жовтня 2013 р. у Медичному центрі ТОВ «ІСІДА-IVF» проведено конференцію з міжнародною участю, присвячену актуальним питанням управління якістю медичної допомоги. Конференцію проведено у форматі круглого столу, до участі в якому було запрошено вузьке коло визнаних професіоналів у галузі менеджменту якості. Формат круглого столу вибрано не випадково, оскільки метою заходу було надання дійсним та майбутнім лідерам галузі можливості обміну думками та ідеями, розвитку нових контактів та участі в неупередженій дискусії.
Учасники заслухали доповіді керівників та фахівців з якості приватних медичних закладів Румунії, Туреччини та України. У своїй доповіді «Менеджмент якості в приватній клініці — досвід залучення «запрошених» лікарів» доктор Нірвана Георгеску, директор з якості та безпеки пацієнтів клініки «РЕГІНА МАРІЯ» (Румунія) розповіла про власний досвід забезпечення дотримання стандартів якості лікарями, які приходять для виконання певного процесу і залишають клініку після його закінчення, а отже, не є безпосередньо заінтересованими у належному дотриманні стандартів медичної допомоги та сервісу, встановлених клінікою.
Доповідь Озлем Огуз, менеджера з якості госпіталя LIV (Туреччина), була присвячена питанням підготовки до сертифікації JCI в новій клініці. Пані Огуз поділилася успішним досвідом побудови системи менеджменту якості у стислі терміни у великому багатопрофільному медичному закладі.
Менеджер з якості клініки «ІСІДА» Валентина Ануфрієва (Київ, Україна) розповіла про 7-річний досвід клініки у впровадженні та оперуванні системою менеджменту якості за стандартом ISO. Пані Ануфрієва висвітлила актуальні питання загального менеджменту якості, труднощі залучення лікарів до свідомого використання міжнародної системи управління якістю.
Генеральний директор клініки «ІСІДА» Володимир Богомаз надав учасникам круглого столу інформацію про найцікавіші доповіді Четвертої щорічної конференції з управління медичним закладом, яка пройшла 10–11 жовтня у Відні (Австрія). У своїй презентації пан Богомаз висвітлив досвід дистанційного навчання пацієнтів; розповів про особливості управління дитячим медичним закладом у Чеській Республіці. У дискусії обговорено актуальні стратегії збільшення прибутковості в лікарнях; можливості покращання роботи через впровадження інновацій в галузі інформаційних технологій.
Доповіді викликали жваві дискусії за участю співробітників клініки «ІСІДА», запрошених керівників закладів охорони здоров’я та представників мас-медіа.
Фото
організаторів конференції