Бренд медичного закладу та його репутація — це про відчуття і досвід, які отримує пацієнт після взаємодії з вашим медичним закладом.
Для того щоб комунікація була ефективною, варто будувати стратегію на основі місії, цілей, завдань та плану розвитку вашої організації.
Як це здійснити?
Які бувають види та стратегії комунікації?
Як правильно підтримувати імідж закладу охорони здоров’я за допомогою комунікації?
Ці та інші питання будуть висвітлені під час презентації онлайн-курсу «Ефективні комунікації закладів охорони здоров’я», яка відбудеться 30 травня 2023 р. о 12:00.
Представники Академії Національної служби здоров’я України (НСЗУ), проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Підтримка реформи охорони здоров’я» та експерти курсу також розкажуть:
Цей вебінар буде цікавий усім фахівцям закладів охорони здоров’я, які відповідають за комунікації, а також керівникам закладів охорони здоров’я, які прагнуть розвивати свій заклад.
Під час вебінару учасники зможуть поставити запитання та отримати на них відповіді як у Zoom, так і під час прямої трансляції у YouTube (при обмеженому часі перевага надаватиметься учасникам, які переглядатимуть ефір на платформі Zoom).
Тож зберігайте лінки в себе в календарі.
Підключитися до платформи Zoom можна за посиланням.
Трансляція відбуватиметься й на Youtube-каналі НСЗУ за посиланням.
Запрошуємо долучитися до заходу!
Долучайтеся до нас у Viber-спільноті, Telegram-каналі, Instagram, на сторінці Facebook, а також Twitter, щоб першими отримувати найсвіжіші та найактуальніші новини зі світу медицини.
Редакція журналу «Український медичний часопис» за матеріалами facebook.com/nszu.ukr